menu CRM — portál o zákazníkovi
  • CRM
  • Tipy
  • Novinky
  • search
  • cancel
search
Tipy

5 pravidiel pre úspešnú implementáciu CRM systému

Máte vrásky na čele, keď sa povie implementácia CRM? Pomôžeme vám. Stačí, ak si prečítate tento článok a budete presne vedieť, ako na úspešnú implementáciu CRM systému.

5 Pravidiel Pre Uspesnu Implementaciu Crm Systemu

1. Spravte prieskum na trhu CRM systémov

V prvom rade by ste si mali spraviť dostatočný prieskum trhu. Odporúčania od známych sú síce dobrá vec, ale to, čo sa hodí druhému, nemusí pasovať vám. Preto si najskôr vytipujte niekoľko CRM systémov a následne vyskúšajte skúšobnú verziu. Vyhnete sa tak problémom, ktoré by neskôr mohli sťažiť implementáciu.

Pre ďalšie informácie si prečítajte náš článok ako vybrať CRM.

2. Vyškolte zodpovednú osobu

Vybrali ste si svoj budúci CRM systém, vyskúšali ste skúšobnú verziu a je čas pohnúť sa vpred. Jedným z najdôležitejších prvkov pre úspešnú implementáciu CRM je mať vo firme odborníka na konkrétne softvérové riešenie. Preto využite možnosť školenia nastavenia a používania vybraného CRM systému.

Hoci CRM systémy bývajú riešené intuitívne, je dobré mať vo firme človeka, ktorý rozumie programu do hĺbky. Ten môže byť užitočný, ak sa vyskytne nejaký problém. V prípade, že je potrebné riešiť ho operatívne, príde vhod, že nemusíte volať na podporu danej spoločnosti.

3. Vysvetlite svojim zamestnancom výhody, ktoré ponúka CRM systém

Pred samotným procesom implementácie CRM je dobré vysvetliť zamestnancom výhody používania CRM systému. Napríklad, že im ušetrí čas, uľahčí prácu a zbaví ich niektorých otravných činností. Tým skôr budú zamestnanci schopní prekonať počiatočné obtiaže pri zavádzaní nových pracovných postupov.

4. Začnite s pilotným projektom

Implementácia CRM sa nedá spraviť z noci do rána. Preto radšej začnite s menším pilotným projektom, na ktorom sa vaši zamestnanci naučia softvér používať. Aj v prípade, že dôjde k nejakým komplikáciám, dajú sa rýchlejšie odstrániť, než keby ste začali používať CRM systém na všetky projekty.

5. Import dát

Posledný krok býva obvykle najťažší. Potom, čo sa CRM systém osvedčil a zapracoval, je načase vložiť do neho všetky potrebné dáta. Táto činnosť môže byť náročná predovšetkým na čas. Preto si treba dobre rozmyslieť, či zveriť túto úlohu zamestnancom na úkor ich hlavných povinností alebo radšej najať nejakú pomocnú silu.

09. mája 2017


Tagy Jednoducha Cesta Pre Poriadok V Kontaktoch
Tipy

Tagy, jednoduchá cesta pre poriadok v kontaktoch

Tagy v CRM systémoch sú malá nenápadná funkcionalita. O čo nenápadnejšie sú, o to väčší úžitok majú pri udržiavaní poriadku v kontaktoch. Ich používanie však musí podliehať niekoľkým základným pravidlám, aby ste sa neskôr nestratili v mori tagov. Preto, ak sa chcete vyhnúť zbytočným komplikáciám, prečítajte si článok o tom, ako tagovať kontakty.


Ako Vyuzit System Crm
Tipy

Ako využiť CRM systém naplno

Obrovský potenciál. Presne to pre vašu firmu predstavuje správne vybraný CRM systém. Nato, aby ste z neho získali maximum, musíte tento informačný systém vedieť správne používať. Predstavíme si preto niekoľko cenných rád, ktoré vám pomôžu využiť CRM systém naplno. 


3 Tipy Ako S V Pracovnych Kontaktoch Udrzat Poriadok
Tipy

3 tipy, ako si udržať poriadok v pracovných kontaktoch

Kontakty sú základným kameňom každého CRM systému. Postupom času sa vám v nich môžu nazhromaždiť stovky či tisíce mien a firiem. Bez toho, aby ste sa v tomto množstve údajov vyznali, stráca váš CRM systém význam. Poďme sa preto pozrieť, ako si v kontaktoch udržať poriadok.


Ako Si Udrzat Zakaznika S Vyuzitim Crm Systemu
Tipy

Ako si udržať zákazníka s využitím CRM systému

Udržať si zákazníka má svoje výhody. Nielenže znížite náklady na reklamu, ale zvýšite aj celkový objem predaja. Ide však o náročný proces, na ktorý je dobré zavolať si pomocníka - CRM systém.


4 Znamenia Kedy Zacat Pouzivat Crm
Tipy

4 znamenia, kedy začať používať CRM

Niekoho biznis je stále zaseknutý v časoch dávno minulých — v dobách, kedy sa kontaktné údaje zákazníkov hľadali v otočných vizitkároch, zoznam klientov sa evidoval v kartotéke a hory papiera na pracovnom stole vydali za menší les. Tento opis môže byť prehnaný. Nič to ale nemení na fakte, že niektoré spoločnosti stále používajú zastarané technológie a metódy na riadenie vzťahov so zákazníkmi.


banner banner

Populárne články

Čo je CRM?
Čo je CRM?

CRM systém zadarmo
CRM systém zadarmo

Skratka CRM
Skratka CRM

Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Riadenie vzťahov so zákazníkmi

CRM softvér
CRM softvér

Všetky články...

Novinky vo svete CRM

Trendy CRM systémov
Pred 102 mesiacmi
Trendy CRM systémov

Všetky články...

Publikujte na CRM.sk

Portál CRM.sk prináša novinky a tipy zo sveta obchodu a predaja. Ak máte zaujímavé informácie, ktoré chcete na našom portáli zverejniť, kontaktujte nás.

©2025 CRM.skVšetky práva vyhradené.

Mapa stránok | Právne informácie | Nastavenie cookies