menu CRM — portál o zákazníkovi
  • CRM
  • Tipy
  • Novinky
  • search
  • cancel
search
Tipy

Ako vybrať CRM

Rozhodnúť sa pre správne CRM býva ťažké. V ponuke sú ich desiatky a mnohé sa od seba líšia len nepatrne. Pripravili sme preto niekoľko bodov, ktoré vám pomôžu pri rozhodovaní ako vybrať CRM. 

Ako Vybrat Crm

Cieľ 

Je dôležité pochopiť, čo od CRM systému očakávate. Ak si neviete dať rady, pripravili sme niekoľko cieľov, ktoré by malo CRM napĺňať:

  • Sledovať dopyty a aktivity s tým súvisiace
  • Poskytovať prehľad o portfóliu zákazníkov
  • Poskytovať prehľad o obchodoch a projektoch
  • Umožniť komunikáciu, prípadne ju len evidovať
  • Zvyšovať produktivitu práce a procesov
  • Generovať prehľady

Spôsob hostovania 

Je to prvé rozhodnutie, ktoré musíte urobiť predtým, než sa pohnete ďalej.  Môžete si vybrať medzi hostovaným CRM, resp. cloudovým CRM a CRM softvérom ako službou. Výhody a nevýhody týchto  riešení si môžete pozrieť v našom porovnaní Hostovaného a cloudového CRM.

Použiteľnosť 

Kľúčom k rýchlej adopcii CRM vo vašej firme je ľahké použitie, ktoré nebude pridávať prácu navyše. Každý úkon by ste mali vykonať jednoducho, na niekoľko kliknutí. Rovnako jednoducho by ste sa mali vedieť v CRM orientovať. Inak povedané, už po pár dňoch by ste sa mali vo vašom CRM cítiť ako doma.

Mobilita  

Je v dnešnom svete kľúčovou. Aby ste mohli CRM používať aj v teréne, mali by ste ho vedieť používať prostredníctvom vášho počítača, notebooku a mobilného telefónu. 

Cena 

Cena je samozrejme dôležitým aspektom. Nemali by ste sa však rozhodovať len podľa nej. Na prvý pohľad lacné CRM systémy môžu mať obmedzené funkcie. Ak začnete s obmedzeným CRM, skôr či neskôr budete musieť migrovať. Náklady spojené s migráciou na “drahšie” CRM vás v konečnom dôsledku môžu stáť viac, než keby ste od začiatku používali “drahší” CRM systém.  

Podpora 

Aj v tom najlepšom CRM sa môže niečo pokaziť. Vtedy je dôležité mať “priateľa na telefóne”. Pomocnú ruku logicky hľadáte u toho, kto vám CRM dodal. Ak je podpora danej spoločnosti nedostihnuteľná alebo neochotná, asi je niečo zle. Samozrejme, na začiatku vašej spolupráce nemôžete vedieť, ako funkčný je ich support — skúste si preto pozrieť referencie alebo napísať do firiem, ktoré CRM od vášho dodávateľa už používajú. 

Bezpečnosť  

Bezpečnosť by ste nemali v žiadnom prípade podceňovať. Správne CRM musí byť bezpečné a uchovávať vaše dáta chránené. Nebojte sa preto pýtať na spôsob ochrany informácií.

Demo 

Demo vám pomôže vyskúšať si prehľadnosť a funkčnosť daného CRM. Zároveň spoznáte jeho slabé a silné stránky. Hoci vás to bude stáť čas navyše, pokúste sa ho pre takýto druh testovania vyčleniť.

25. januára 2017


Tagy Jednoducha Cesta Pre Poriadok V Kontaktoch
Tipy

Tagy, jednoduchá cesta pre poriadok v kontaktoch

Tagy v CRM systémoch sú malá nenápadná funkcionalita. O čo nenápadnejšie sú, o to väčší úžitok majú pri udržiavaní poriadku v kontaktoch. Ich používanie však musí podliehať niekoľkým základným pravidlám, aby ste sa neskôr nestratili v mori tagov. Preto, ak sa chcete vyhnúť zbytočným komplikáciám, prečítajte si článok o tom, ako tagovať kontakty.


Ako Vyuzit System Crm
Tipy

Ako využiť CRM systém naplno

Obrovský potenciál. Presne to pre vašu firmu predstavuje správne vybraný CRM systém. Nato, aby ste z neho získali maximum, musíte tento informačný systém vedieť správne používať. Predstavíme si preto niekoľko cenných rád, ktoré vám pomôžu využiť CRM systém naplno. 


5 Pravidiel Pre Uspesnu Implementaciu Crm Systemu
Tipy

5 pravidiel pre úspešnú implementáciu CRM systému

Máte vrásky na čele, keď sa povie implementácia CRM? Pomôžeme vám. Stačí, ak si prečítate tento článok a budete presne vedieť, ako na úspešnú implementáciu CRM systému.


3 Tipy Ako S V Pracovnych Kontaktoch Udrzat Poriadok
Tipy

3 tipy, ako si udržať poriadok v pracovných kontaktoch

Kontakty sú základným kameňom každého CRM systému. Postupom času sa vám v nich môžu nazhromaždiť stovky či tisíce mien a firiem. Bez toho, aby ste sa v tomto množstve údajov vyznali, stráca váš CRM systém význam. Poďme sa preto pozrieť, ako si v kontaktoch udržať poriadok.


Ako Si Udrzat Zakaznika S Vyuzitim Crm Systemu
Tipy

Ako si udržať zákazníka s využitím CRM systému

Udržať si zákazníka má svoje výhody. Nielenže znížite náklady na reklamu, ale zvýšite aj celkový objem predaja. Ide však o náročný proces, na ktorý je dobré zavolať si pomocníka - CRM systém.


banner banner

Populárne články

Čo je CRM?
Čo je CRM?

CRM systém zadarmo
CRM systém zadarmo

Skratka CRM
Skratka CRM

Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Riadenie vzťahov so zákazníkmi

Využitie CRM
Využitie CRM

Všetky články...

Novinky vo svete CRM

Trendy CRM systémov
Pred 75 mesiacmi
Trendy CRM systémov

Všetky články...

Publikujte na CRM.sk

Portál CRM.sk prináša novinky a tipy zo sveta obchodu a predaja. Ak máte zaujímavé informácie, ktoré chcete na našom portáli zverejniť, kontaktujte nás.

©2023 CRM.skVšetky práva vyhradené.

Mapa stránok | Právne informácie | Nastavenie cookies