CRM
Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Bolo to pomerne nedávno — doba, kedy podnikatelia zameriavali svoju pozornosť výlučne na produkt alebo službu. Zaujímalo ich predovšetkým čo sa predáva a v akom množstve. Zákazníci predstavovali akúsi bezmennú šedú masu. Na jej oslovenie používali klasické marketingové prostriedky, ktoré poznáme aj dnes — televízne spoty, reklamné letáky a billboardy. Fungovalo to a ľudia nakupovali.
Skôr než sa dozvieme odpoveď na otázku čo je CRM, je potrebné pochopiť podstatu dnešného podnikania. V súčastnosti nemajú podnikatelia ustlané na ružiach. V dobe e-shopov je konkurencia neraz vzdialená len niekoľko klikov ďaleko. Rovnako tak rozdiely medzi samotnými produktmi a službami sa vyrovnávajú. Preto zákazník, ktorý nie je spokojný, dlho neváha a ide minúť svoje peniaze inde.
Publikujte na CRM.sk
Portál CRM.sk prináša novinky a tipy zo sveta obchodu a predaja. Ak máte zaujímavé informácie, ktoré chcete na našom portáli zverejniť, kontaktujte nás.





