menu CRM — portál o zákazníkovi
  • CRM
  • Tipy
  • Novinky
  • search
  • cancel
search
Tipy

3 tipy, ako si udržať poriadok v pracovných kontaktoch

Kontakty sú základným kameňom každého CRM systému. Postupom času sa vám v nich môžu nazhromaždiť stovky či tisíce mien a firiem. Bez toho, aby ste sa v tomto množstve údajov vyznali, stráca váš CRM systém význam. Poďme sa preto pozrieť, ako si v kontaktoch udržať poriadok.

3 Tipy Ako S V Pracovnych Kontaktoch Udrzat Poriadok

Možností ako si udržať poriadok v kontaktoch je viacero a záleží od funkcií CRM systému, ktorý používate. V tomto článku sme vybrali  funkcionality, ktoré by sa mali nachádzať v každom CRM.

Vyberte zodpovednú osobu (vlastníka)

Ak chcete v kontaktoch udržať poriadok, vybrať zodpovednú osobu (vlastníka) kontaktu by mal byť váš prvý krok. Zodpovedná osoba sa bude starať aktualizáciu kontaktných údajov, tagovanie, komunikáciu a predovšetkým udržiavanie dlhodobých dobrých vzťahov s kontaktom.

Používajte tagy

Tagy dokážu byť pri udržiavaní poriadku v kontaktoch neoceniteľné. Skôr, než sa do tagovania pustíte, je dobré dohodnúť si systém, ako to budete vy a vaši kolegovia robiť. Ak bude každý používať tagy podľa svojho uváženia, môže sa stať, že z vášho adresára sa stane jeden veľký a nepoužiteľný zhľuk kontaktov.

Jedným z našich odporúčaní preto je, aby nové tagy vytvárala vždy jedna osoba (nazvime ju manažér kontaktov). Manažér by mal rovnako zaviesť systém, ako tagy používať, prípadne aké tagy by mal každý kontakt obsahovať.

Udržujte kontaktné údaje aktuálne

O aktuálnosť údajov by sa mala starať osoba, ktorá za konkrétny kontakt zodpovedá. Tá by mala v prvom rade zabezpečiť, aby mal každý kontakt vyplnené všetky kontaktné údaje. Okrem základných informácií (vzťah, adresa, telefón či e-mail) je vhodné doplniť aj ďalšie údaje, ktoré sú podstatné pre váš biznis.

Praktickým a často podceňovaným údajom je dátum narodenia, ktorý môžete využiť na to, aby ste zákazníkovi raz za rok poslali drobnú pozornosť.

Vyššie uvedené tipy vám umožnia ľahko udržať v kontaktoch poriadok bez ohľadu na to, či ich máte 100 alebo 1000. Poriadok však treba udržiavať priebežne — nie je totiž nič horšie, ako to robiť len občas a nárazovo. Aj preto vám odporúčame, aby ste s CRM začali čím skôr — aj keď ho budete zatiaľ používať len na jednoduchú evidenciu kontaktov.

08. marca 2017


Tagy Jednoducha Cesta Pre Poriadok V Kontaktoch
Tipy

Tagy, jednoduchá cesta pre poriadok v kontaktoch

Tagy v CRM systémoch sú malá nenápadná funkcionalita. O čo nenápadnejšie sú, o to väčší úžitok majú pri udržiavaní poriadku v kontaktoch. Ich používanie však musí podliehať niekoľkým základným pravidlám, aby ste sa neskôr nestratili v mori tagov. Preto, ak sa chcete vyhnúť zbytočným komplikáciám, prečítajte si článok o tom, ako tagovať kontakty.


Ako Vyuzit System Crm
Tipy

Ako využiť CRM systém naplno

Obrovský potenciál. Presne to pre vašu firmu predstavuje správne vybraný CRM systém. Nato, aby ste z neho získali maximum, musíte tento informačný systém vedieť správne používať. Predstavíme si preto niekoľko cenných rád, ktoré vám pomôžu využiť CRM systém naplno. 


5 Pravidiel Pre Uspesnu Implementaciu Crm Systemu
Tipy

5 pravidiel pre úspešnú implementáciu CRM systému

Máte vrásky na čele, keď sa povie implementácia CRM? Pomôžeme vám. Stačí, ak si prečítate tento článok a budete presne vedieť, ako na úspešnú implementáciu CRM systému.


Ako Si Udrzat Zakaznika S Vyuzitim Crm Systemu
Tipy

Ako si udržať zákazníka s využitím CRM systému

Udržať si zákazníka má svoje výhody. Nielenže znížite náklady na reklamu, ale zvýšite aj celkový objem predaja. Ide však o náročný proces, na ktorý je dobré zavolať si pomocníka - CRM systém.


4 Znamenia Kedy Zacat Pouzivat Crm
Tipy

4 znamenia, kedy začať používať CRM

Niekoho biznis je stále zaseknutý v časoch dávno minulých — v dobách, kedy sa kontaktné údaje zákazníkov hľadali v otočných vizitkároch, zoznam klientov sa evidoval v kartotéke a hory papiera na pracovnom stole vydali za menší les. Tento opis môže byť prehnaný. Nič to ale nemení na fakte, že niektoré spoločnosti stále používajú zastarané technológie a metódy na riadenie vzťahov so zákazníkmi.


banner banner

Populárne články

Čo je CRM?
Čo je CRM?

CRM systém zadarmo
CRM systém zadarmo

Skratka CRM
Skratka CRM

Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Riadenie vzťahov so zákazníkmi

CRM softvér
CRM softvér

Všetky články...

Novinky vo svete CRM

Trendy CRM systémov
Pred 102 mesiacmi
Trendy CRM systémov

Všetky články...

Publikujte na CRM.sk

Portál CRM.sk prináša novinky a tipy zo sveta obchodu a predaja. Ak máte zaujímavé informácie, ktoré chcete na našom portáli zverejniť, kontaktujte nás.

©2025 CRM.skVšetky práva vyhradené.

Mapa stránok | Právne informácie | Nastavenie cookies